Why the Hunter vs Hunter hate

User avatar
Cheech
Posts: 100
Joined: 01 Jul 2011 18:17

Why the Hunter vs Hunter hate

#1 » Post by Cheech » 18 Jul 2011 06:07

Why does every hunter try to kill each other in bgs.....like seriously i see hunters killing each other and completely forgetting about the person they was gonna kill because some hunter showed up :/.....
Fuck Off... piss liquid gold and shit rainbows

User avatar
Prite
Posts: 350
Joined: 28 Aug 2010 01:34
Location: Portugal

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#2 » Post by Prite » 18 Jul 2011 09:36

Cause.. there can be only One!
^_^ lol
"All Warfare is based on Deception."
"Dura Praxis, Sed Praxis"
"Engenhus Facultis"

User avatar
Dr. Who
Posts: 794
Joined: 15 Jun 2010 19:14
Location: Portugal

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#3 » Post by Dr. Who » 22 Jul 2011 16:46

i dunno about that.
i rarely done PvP with my hunter cuz is 99% PVE char.
the rare times i done BGs i havent saw hunter doing that.
You did a bad think? Does it affect me? No? Them Suffer in Silence.
You Crying now? You have no reason to cry, if some one cries is because they are sad.
For example,i cry because people are stupid what makes me sad.
And i'm not insane, my Mother had me tested.
by: "The Big Bang Theory -Sheldon Cooper"

User avatar
Cheech
Posts: 100
Joined: 01 Jul 2011 18:17

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#4 » Post by Cheech » 23 Jul 2011 00:29

lol pvp now and u will see the hunter vs hunter hate
Fuck Off... piss liquid gold and shit rainbows

User avatar
Flexall
Donor
Posts: 1425
Joined: 04 May 2011 04:38
Location: Where A God Doesn't Exist

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#5 » Post by Flexall » 23 Jul 2011 01:45

Yes lol I remember this from earlier
"I can't believe a hunter just killed me"
-Cheech
:lol:
Ever get stuck not knowing how to play free WoW? Well have no fear, just go here and download the game completely free (it's safe, even I use it). Once you do so, you will need to change your realmlist. You can do this by opening the WoW directory and navigating to (Data>EnUs>) open up realmlist.wtf with notepad and change it to

Code: Select all

Set Realmlist login.truewow.org
Congratulations!
Now you can run WoW.exe and login with your account name and password on our server

On a side-note, if you are having issues accessing TPB you can use an alternate proxie in this list.

User avatar
Surrad
Posts: 201
Joined: 04 Jan 2011 22:16

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#6 » Post by Surrad » 30 Jul 2011 00:44

OMG I fukin hate to duel an hunter...the 1st to win is the first who start to hit ^^ as always..but it seems im the only one who kills the other using scorpid-chimera
Level 80horde hunter(Surrad)
Level 79 druid (Rajang)
lvl 80 paladin (actually leveld by me but my brother's one hehe)
Hopefully you will never more see my ''ex chars'' including Surradk,Surradalt and others! (hope they ll be renamed) ^^
Ribbaz:<<Just asking..Have you ever had a char which didnt have ''Surr'' in the name? :D..

Roel epic sentence: <<Surrad,How did u got my Skype?!

User avatar
Funfactz
Posts: 10
Joined: 28 Jul 2011 00:04

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#7 » Post by Funfactz » 30 Jul 2011 00:58

Looks like the hunters *puts sunglasses on* love to hunt eachother YEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
Ontopic: Yeah , hunters think that there only can be one. So they just decide to kill eachother even if that emplies that they have to ignore the person is killing them in that moment
"Thou scrubnubs shall not pass!" - Funfactz

User avatar
claptrap
Posts: 35
Joined: 26 Jul 2011 16:22

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#8 » Post by claptrap » 30 Jul 2011 01:21

I just hate hunters because it's very, VERY annoying to tank for them when EVERY hunter I run into cannot seem to figure out that you're supposed to attack what the tank is attacking/wait for the tank to attack first/control your idiot pet/not AoE before the tank starts generating AoE threat/show a little self control. How hard is it to hit the assist button?

So yeah...

ALL. OF. YOU. MUST. DIE!

User avatar
-
Posts: 2074
Joined: 24 Feb 2011 11:32

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#9 » Post by - » 02 Aug 2011 02:14

Hunter vs Hunter hate huh?
Yeah, maybe they really think there can be only one so they fight each other in a fierce battle!
... or they might think their pets look and perform better than the rest of the hunters' pets and tend to prove it... but...
Funfactz wrote:Looks like the hunters *puts sunglasses on* love to hunt eachother YEEAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
I also think that hunters *puts 3D glasses on* love to hunt their "classmates" YEEAAAAAAAAHHH!!!!

User avatar
Scotchtape
Posts: 101
Joined: 01 Aug 2010 03:27

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#10 » Post by Scotchtape » 22 Oct 2011 18:47

YEA i always switch to those noob nelves and stinky dwarves as soon as i see them! And btw scorpid-chimera doesnt disarm hunter's bow, only main hand weapon.
Scotchy - Troll Priest disc PvP
Stung - Troll Hunturd MM PvE/PvP
Saprophyte - Tauren Drood resto PvP
Someone - Orc Warrior PvE prot
Shockakhan - Orc Shaman ele/resto PvP
Orcchop - Orc Rogue mutifaceroll pve/pvp

User avatar
Mithrandir
Posts: 1156
Joined: 03 Jan 2011 12:06

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#11 » Post by Mithrandir » 23 Oct 2011 14:23

This is actually soooo true... I recently picked up PvP, and basically all hunters go against other hunters... I think it's stupid. I try to aim for the ones with the lowest gear, so it seems like I'm good in the Damage Done scoreboard. :D
Image

Infinity - level 80 resto/enh shaman
Mithrandir - level 80 MM PvE hunter
Ashlynn - level 80 Prot/Fury warrior
Dejahna - level 80 Shadow/Disci priest
Mithrandra - level 80 Arcane/Fire mage
Moonkin - level 80 Balance/Bearal druid
Serenity - level 80 Demonology/Destruction warlock

User avatar
Dr. Who
Posts: 794
Joined: 15 Jun 2010 19:14
Location: Portugal

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#12 » Post by Dr. Who » 23 Oct 2011 15:39

i done 2 bgs yesterday (yea its true i done PVP,hehehe) and i allwais tryed killed other classes but the hord hunter come allwais after me. i may be with 5 people but he allwais come to me. lol
You did a bad think? Does it affect me? No? Them Suffer in Silence.
You Crying now? You have no reason to cry, if some one cries is because they are sad.
For example,i cry because people are stupid what makes me sad.
And i'm not insane, my Mother had me tested.
by: "The Big Bang Theory -Sheldon Cooper"

User avatar
Cover25
Posts: 3139
Joined: 18 Nov 2010 11:58

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#13 » Post by Cover25 » 23 Oct 2011 15:41

I dont see many horde hunters (good ones) in BGs anymore when i decide to PVP. Its mostly one Belf hunter that isnt that geared so i can burn her down sorta fast. Other than that, when i see alkapawn or daddy i run ;d
Image

User avatar
Dr. Who
Posts: 794
Joined: 15 Jun 2010 19:14
Location: Portugal

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#14 » Post by Dr. Who » 23 Oct 2011 15:44

my main problem is that i only have pve gear so.... i allwais die fast. =/
but i done what i wanted on that 2 BGs. the event achiv of kill 50 people with 1 buff.
i'm done of bg for now again. rofl :lol:
You did a bad think? Does it affect me? No? Them Suffer in Silence.
You Crying now? You have no reason to cry, if some one cries is because they are sad.
For example,i cry because people are stupid what makes me sad.
And i'm not insane, my Mother had me tested.
by: "The Big Bang Theory -Sheldon Cooper"

User avatar
Arnoxis
Banned
Posts: 1131
Joined: 29 Oct 2010 05:21

Re: Why the Hunter vs Hunter hate

#15 » Post by Arnoxis » 24 Nov 2011 14:31

everytime i see alka he atatcks hunters and cant kill them!
Image
selling account for real money
Warlock Mortifier - full S8 and very good pve gear
Rogue Arno - full S8 and moderate pve gear (mainly offsets for pvp)
Warrior Dogbollux - full S8 and moderate pve gear (mainly offsets for pvp)
Account includes a level 30-34 druid, a level 19 mage and a level 19 shaman
for detailed informatiion on the gear and cost send me a pm or whisper me ingame

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest